"Själen behöver choklad - och Manda behöver Bella."

Hello,

skjutsade precis hem Bella och nu ligger jag uppkrupen i soffan och ska snart lägga mig i sängen.
Det blev ändrade planer ikväll med andra ord. Både jag och Bella kände att vi behövde ta det lugnt en kväll och bara ägna oss åt varandra, jomen visst låter det som om vi har ett förhållande. Haha, det har vi också förvisso.. men ssch det är hemligt! Vi hyrde en katastorfal film som vi två såg tillsammans med min familj, som enligt i stort sett alla mina vänner liknar Svensson Svensson i många aspekter. Stämmer så bra så, en kväll som denna var det dock bara roligt. Ett gäng galningar som alla vill få sin del av uppmärksamheten och sin röst hörd, rätt komiskt. Men det blev en trevlig kväll i alla fall med godis och insider. Så länge jag är med de människor som står mig närmast mår jag så bra så.

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt, (för att sedan få en del plugg gjort).. En parantes som dock måste göras. Därefter ska jag bege mig mot staden med mamma och titta på ytterligare födelsedagspresenter till min födelsedag. Bara en vecka kvar nu gott folk! :) Sen smäller det!... eller nåt.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0