Singel eller förhållande?

Godkväll,
kom hem från dansen för en halv timme sedan. Nu ska jag gå och lägga mig, känner mig trött och sliten både fysiskt och psykiskt sett. Positiva saker som skett idag var då jag träffade Ebba under en snabb fika efter skolan, och mitt mentormeeting med min nya mentor som jag verkligen tycker om. Kommentarerna från lärarna var inga att klaga på, så det känns mycket bra. Annars har detta, liksom gårdagen, varit en ren skitdag. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men jag känner mig ensam. Inte alls vad gäller vänner, jag kan inte önska mig bättre vänner. Men det är den här platsen en pojkvän skulle utgöra, som i många fall kan vara runt 50% av en själv, som saknas. Det är ingen speciell person jag saknar, utan bara den där närheten som jag tror att alla människor är beroende av. Jag har länge nu trivts med att vara singel, bara lägga min tid på det jag vill. Men nu kommer kylan, verkligheten kommer ikapp och jag vill ha någon att dela allt som händer i mitt liv med. Imorgon kommer jag tycka annorlunda, men det är också så livet fungerar. Då man får motgångar vill man inte längre vara ensam, precis så som jag känner nu.

Glada sommarbilder får lysa upp den gråa vardagen en dag som denna. Förhoppningsvis kan jag få njuta av vintern och mörkret så mycket som jag faktiskt brukar inom en snar framtid.





  

På återseende!




Kommentarer
Postat av: jänné

Så snart så sant sötnos! Ska säga dig att för ett år sen hade jag en flickvän som allti var där, värmde mig och bara fanns där, och nu idag, är det tom, kallt och inte alls så mysigt!

2007-11-13 @ 23:18:39
URL: http://www.jannee.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja visst är hon:) Ha en bra dag!

2007-11-14 @ 10:28:38
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0