Ponnycup på Gladö!

Godmorgon!

Sitter här med matteböckerna i högsta hugg och önskar att jag vore fem igen då man inte behövde ägna all sin vakna tid åt skolan. Men, så är inte fallet så det gäller bara att bita ihop. Matte är kul!

Idag kommer mina kusiner på besök som har varit i Grekland i ett halvår och jobbat. Det blir mysigt men jag kommer själv bara kunna umgås med dem i knappt en timme. Idag är det nämligen ponnycup på Gladö och jag är taggad till hundra! Dock är jag fortfarande rädd att mina föräldrar kommer tvinga mig att stanna hemma på grund av blåskatarren, men så länge jag blånekar att jag inte har ont i magen så kommer jag nog få åka - med mina tjocka termobyxor på. ;)

Är det någon som vet ifall man måste ha sitt medlemskort med sig på ponnycup?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0