Ponnycup inställd!

Fick precis ett samtal från stallet att ponnycupen är inställd på grund av att domaren är sjuk och de hade inte hittat en ny. Tråkigt i och med att jag verkligen sett fram emot matchen, men samtidigt har jag mycket plugg och jag har ont i magen så kanske var det lika bra i alla fall.

Gästerna kommer snart så jag ska göra mig iordning tänkte jag. Jag och Sebbe latchar omkring och rockar till hög musik, haha ser nog rätt roligt ut! Kommer nog lite bilder upp från dagen senare. =)


115055-95
Italia 2007. Jag och 2 av pojkarna som är barn till mina föräldrars vänner.


Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Saga

vad använder du för läppstift nu igen? dior va? vilket nr? de e jättefin färg. :)

2007-11-18 @ 17:08:40
Postat av: ...

Jävla snygg kropp du har på den där bilden..

2007-11-18 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0