Patrik Edenhall

Pratade nyss med en av de personer som står mig närmast - min killkompis Patrik. Det finns få personer i mitt liv som ställer upp så oerhört mycket för mig som Patrik gör. Det är få personer som ger mig så mycket beröm, och så mycket komplimanger för allt jag gör som han gör. Jag vet inte hur många gånger jag legat hemma helt förstörd på grund av något som hänt i mitt liv då Patrik funnits där i andra änden av telefonen och gjort allt som krävts för att få mig på bättre humör. Eller de gånger jag festat lite för hårt och inte haft någon möjlighet att ta mig hem, då har han åkt hela vägen dit jag är för att låta mig sova hos honom. Eller de gånger jag legat uppriven en vardagsnatt för att jag inte pluggat tillräckligt mycket till ett prov jag skulle ha dagen efter, då det är en självklarhet för honom att skita i allt han gör och hjälpa mig istället, hur sent det än är. Senast var det mitt rättskunskapsprov för bara någon vecka sen, då Patrik låg vaken med mig och ställde en massa frågor och verkligen försökte vara intresserad så att jag skulle lära mig någonting i mitt upprivna tillstånd. Människor som Patrik får mig att orka då solen alltid tycks gå i moln. Människor som Patrik får mig att känna glädje och kärlek trots då motgångarna aldrig tycks ta slut. Att få ha Patrik i mitt liv är för mig enormt värdefullt och jag skulle kunna offra massor för den killen.

115055-97

Mina bästa vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0