Om en vecka..

Om en vecka befinner jag mig där känslan av lycka aldrig tycks dö ut.

Om en vecka befinner jag mig i landet där något som Jantelagen inte existerar.

Om en vecka befinner jag mig i landet där språk, mat och shopping slår dess konkurrenter med råge.

Om en vecka kommer jag därmed shoppa tills jag inte kan stå på benen längre.

Om en vecka kommer jag se så mycket vackra människor att jag kommer vilja ta med dem alla hem.

Om en vecka befinner jag mig i Italien, i landet som är mitt andra hem.

Om en vecka befinner jag mig i Milano, i staden där allt som är viktigt och roligt i mitt liv är det som staden står för.


 115055-98

http://www.youtube.com/watch?v=xWifm1abV9Q En av mina idoler.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh va härligt å gud va söt du är!

2007-11-23 @ 17:15:25
Postat av: Anonym

vill ocksåååååå

2007-11-23 @ 17:15:44
Postat av: Sandra

Italien är bäst! Jag var där för en månad sedan, i Rom.
Ciao Bella!

2007-11-23 @ 22:07:38
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0