Och ytterligare en av Sveriges stoltheter är..

KENT!

Konserten igår var grym och vi
hade hur kul som helst! Jag och Joakim var lite sena och kom inte till Globen förrän runt sju, konserten skulle ha börjat halv åtta. Men vi lyckades charma in oss hos vakten så han släppte in oss til området närmast scenen. Under konserten stod vi max ett par meter ifrån scenen och rockade loss. Jocke Berg är grym! Synd att han inte körde Utan dina andetag, den är så himla fin. Men jag hörde att han nästan aldrig kör den just för att den är så speciell. Ingenting är en av många som jag starkt kommer ihåg såhär i efterhand, en av mina favoritlåtar just nu. En liten parantes är att jag tidigare inte har tänkt på hur sexig Jocke Berg är! Tack Joakim för att du tog med mig. <3

Idag är det matteprov, känner på mig att det kommer gå bra. Ligger här i soffan nu med laptopen i knät och ska precis äta frukost. Pluggandet med Jennifer igår gick jättebra. Vi åkte och satte oss på ett café i Sturegallerian, pratade igenom allt och därefter only maths. Önska mig lycka till!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0