Ny design!

Ny design på bloggen nu, mina vänner! Jag är själv hur nöjd som helst. Jag sa dessutom till världens bästa Janne som gjorde designen att jag blir glad för minsta lilla förändring, ville alltså bara ha min prägel på bloggen, på ett eller annat sätt. Nu ser den somrigare ut och den är definitivt mer unik. Ni som inte gillar den måste i alla fall hålla med om att det är bättre nu än innan! Sen lär det säkert bli lite fler förändringar men jag är jättenöjd med utseendet som det är nu. Tack till Janne http://www.jannee.blogg.se/ som gjorde den här designen åt mig. <3<3


image27

Kommentarer
Postat av: Lina

Designen är jättefin! Precis som du säger är det i alla fall bättre än innan.

2007-11-16 @ 07:48:18
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT!

2007-11-16 @ 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0