Myskväll!

Godmorgon,

ja vad gör jag uppe såhär tidigt kan man fråga sig?
Ridningen är framflyttad så jag rider kvart över elva idag istället för halv tre. Idag ser jag fram emot att rida som vanligt, men att behöva gå ner till stallet i kylan när jag fått en kraftig blåskatarr och fått ligga med en kokhet riskudde på magen hela natten är inte roligt någonstans. Jag har varit slarvig och inte klätt mig tillräckligt varmt så jag har fått sådana här magkramper vid två tillfällen tidigare under två veckors tid. Men nu försvinner det inte, blir bara lite lindrigare smärta då jag "värmer" magen. Aja, jag hoppas i alla fall att det försvinner inom kort.

Igår åkte jag och mötte Patrik, Linus och Frank efter skolan. De följde med mig för att äta, då kom Janne, Christian, Wiktor och Coffe också. Härligt med en massa goa gubbar! ;) Vi åt i alla fall allihop och jag fick stå ut med att bli retad om diverse saker, haha dummingar! Sedan skildes vi åt och jag, Patrik, Linus och Frank gick och satte oss på Sandys och mötte Ebba. Senare åkte jag och Ebba hem till mig, grovt deprimerade. Det blev kort sagt världens mysigaste kväll med pizza, cola, filtar, Idol, tjejfilmen The Last Kiss, ett par kg godis, ja allt onyttigt du kan tänka dig. Nu ligger världens bästa Ebba och sussar medan jag ska iväg ooch rida.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0