MILANO 30 NOVEMBER!

Hörrni! Jag glömde ju berätta det viktigaste. Jag och Joakim ska åka till MIlano den 30 November, yeeeeeey ska bli så jäkla kul!! Vi ska bara shoppa hela tiden och äta gott och allt sånt! Som ni förstår så bara älskar jag Milano så det ska bli underbart att få komma dit igen! Vi har pratat ett tag nu om att vi skulle åka dit vid jul, sen har vi inte pratat så mycket mer om det. Så började vi smsa igår när jag var i skolan och han på jobbet om när vi skulle åka. Så fick jag helt plötsligt ett sms där det stod: Nu har jag bokat, den 30 November är vi i vårt älskade Milano! Åh vad jag älskar min impulsiva bror! Jag ska shoppa tills jag stupar är ett som är säkert.



Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0