Milan - Juventus

Åh vet ni vad jag ska göra!? Jag och Joakim ska se vårt lag Milan möta Juventus på Sansiro när vi är i Milano. Vi kommer att befinna oss på Sansiro, arenan där man kan titta upp och inte se var den slutar, och se vårat älskade Milan spela! Jag är totalt överväldigad, så jäkla glad, ni förstår inte. En av mina absoluta drömmar går i uppfyllelse. Då ska vi alltså shoppa hela dagen, äta en god middag på en av Joakims stamrestauranger, gå till hotellet som ligger mitt i centrum för att byta om, för att sedan gå på matchen! Kan omöjligt bli bättre. Thanks for now, hörs senare <3




Kommentarer
Postat av: daff

när flyttar du hjärtat?

2007-11-21 @ 00:45:03
URL: http://daff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0