Med kritiska ögon granskar jag mina inlägg.

Jag måste erkänna att det inte är alltid då jag tittar tillbaka och läser mina blogginlägg med en glimta stolthet i blicken, nej snarare tvärtom. I vissa inlägg förstår jag inte vad jag haft för ordval eller överhuvudtaget tänkt på under tiden jag skrev. Men ni får ta det för vad det är, jag är inte mer än människa.

Om en sisådär 30 minuter ska jag åka och dansa. Nu sitter jag och pluggar samhälle, får hjälp av snälla Jonathan som har en engelska to die for, i och med att jag bara har amerikanska källor. Politiska uttryck och ord skrivna på amerikanska blir alldeles för svårt för mig att förstå på egen hand. Nu går det mycket enklare!

Back to work, hörs när jag kommer hem!

By the way blir ni bara fler och fler som läser, kulkul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0