Kunde mått bättre.

Godmorgon.

Treeevligt,
då vaknar man upp ännu sjukare än man var igår. Det var bokstavligt talat tortyr att försöka somna igår, man känner sig som ni vet alltid sjukast på kvällen och framför allt morgonen. Så igår när jag skulle lägga mig var jag inte bara rätt pigg eftersom att jag sovit tre timmar på dagen, utan jag fick också världens halsont så att jag inte kunde svälja. Till slut lyckades jag i alla fall somna och så vaknar jag ännu sjukare! Rida vägrar mamma att jag ska göra, men det tänker jag göra i alla fall. Jag menar, jag kommer missa nästa lördags ridning och jag missade nu i onsdags, idag ska jag rida! Sen gällande Charlottes middag ikväll vet jag inte hur jag ska göra. Vill jättegärna dit och träffa mina sötnosar, vet till och med vad jag ska ha på mig redan nu, men mår jag såhär- ser jag ut såhär- så låter det betydligt mer lockande med en lugn kväll utan alkohol. Men man vet aldrig, det är fortfarande morgon, kanske blir jag piggare fram emot dagen. Annars får jag hålla tummarna att Ebba blivit friskare så att vi riktigt kan pyssla om varandra. (;

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2007-11-24 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0