KENT - ikväll!

 

Något positivt i denna tristess är att jag ska på Kent ikväll med Joakim. Först tackade jag nej i och med att jag har matteprov tidigt imorgon bitti. Men jag ändrade mig ganska snabbt. Dessutom kan det löna sig att gå på konsert kvällen innan. Det lönar sig inte att sitta och råplugga kvällen innan, då blir i varje fall jag bara osäker. Dessutom kan jag gå och lägga mig sen med mina tankar någon helt annanstans än på mattetal.. vilket det lätt blir kvällen innan ett matteprov.

Någon mer som ska dit? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes jag ska! :D

2007-11-19 @ 09:36:05
Postat av: Linn

Nej jag fick aldrig biljetter.. :/

2007-11-19 @ 09:36:26
Postat av: Anonym

åååh, gud så avis jag är
älskar dom

2007-11-19 @ 15:59:45
Postat av: Sandra

Slutsålt. Men jag hade velat.. Have fun! :)

2007-11-19 @ 16:57:07
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0