Inte långt kvar nu..

Hej mina älsklingar!

Åh nu är det inte långt kvar!
Imorgon går flyget ner till Milano för dagar enbart bestående av shopping, god mat och vin, fotboll på hög nivå, obegränsat med hunkar, ja listan kan göras lång. I och med att jag varit så sliten den här veckan och det som hände på ridningen och sådär så tycker mina föräldrar att jag ska vara hemma från skolan imorgon. Eller i och med att planet går mitt på dagen så hade jag inte kunnat gå på alla lektioner i alla fall. Men den på morgonen jag först planerat att gå på tyckte de att jag skulle hoppa över så att jag för en gångs skull får sova ut. Det ska bli skönt.

Nu ska jag fortsätta med min tyska sen ska jag fort hoppa i säng så att det snabbare blir imorgon. =)

Så kul förresten med så mycket nya läsare, hoppas att ni tycker att bloggen verkar intressant!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ciao Bella!
Ha det bäst nu i Italien! Var där för en månad sedan, finns det något underbarare?
Arrivederci!

2007-11-30 @ 08:53:47
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0