I have found my song to sing.

Kom nyss hem efter att ha haft en lektion i juridik där jag fick tillbaka mitt stora terminsprov. Efter det hade jag italienskaprov vilket gick jättebra, vad annars? ;) Haha nej då, nu ska vi inte vara såna. I varje fall fick jag tillbaka ett prov som kan ha varit bland det mest omfattande prov jag skrivit i mitt liv. Och vet ni? Jag spikade det! Då jag skulle gå ut och ha mitterminssamtal sa min lärare att han inte visste vad han skulle säga, mer än att jag verkligen hittat min grej, och att jag har en positiv framtid juridiskt sett att gå till mötes om jag fortsätter såhär. Wiie! :)

Jag <3 Juridik!

I och med att jag inte började plugga på min italienska förrän igårkväll, lite i senaste laget kan man minst säga, blev det åter igen alldeles för lite sömn. Men jag har haft en helvetesvecka vad gäller läxor och jag är överlycklig att jag klarat allt så bra. Bara matteprovet som inte helt gick som jag förväntat mig, men man ska inte säga något förrän jag fått tillbaka det. I varje fall har jag sovit 4 timmar inatt, och pluggat de resterande timmarna. Så har det ungefär sett ut hela veckan, så att jag har en ständig migrän och hög feber som vägrar gå ner är inte särskilt konstigt. Det enda jag har kvar denna vecka i skolan är ett tyskaprov, men det är oförberett vilket är ganska skönt, inget att plugga på innan alltså. Så idag ska jag bara sova hela dagen, tänkte åka och luncha med pappa först bara. Därefter ska jag åka till dansen, kommer förmodligen få sitta som åskådare idag, usch jag hatar att titta på när andra dansar och jag själv inte får dansa. Sen ikväll kanske jag ska på bio med Sebbe och se Saw 4, skulle vara en bra present efter en veckas slit!

Någon som sett saw 4?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym.

2007-11-25 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0