Hårförändring?

Hej!
Vet ni vad jag har bestämt mig för att göra? Klippa mitt hår kort igen och slinga det mycket blondare (ungefär som jag hade i somras då det var som mest solblekt) Jag har nämligen redan tröttnat på att ha långt hår såhär på vintern. Under sommarhalvåret älskar jag att ha långt ljust hår, men nu stör jag mig bara på det. Jag vill ha den längd som jag har på dessa förskräckliga bilder här nere, men det är håret ni ska titta på och ingenting annat ;) På bilderna precis under har jag precis varit hårmodell för loreal och har rött (?) hår. Men det är längden som är rätt fin. Men jag ska klippa upp det mer, få en fin fräsch färg och därmed läggs mer uppmärksam på mitt ansikte och hår a la Paris Hilton försvinner. Hon är inte riktigt den jag vill se ut som om man säger så.. Men vad tycker ni, tycker ni att jag ska göra detta? Så fort det kommer till saker som har med mitt hår att göra så blir jag grymt kluven..


mandy :)

Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli skitsnyggt!

2007-11-24 @ 16:54:05
Postat av: Anonym

du kommer passa jätte bra i det :D

2007-11-24 @ 19:49:27
Postat av: Anonym

DU SKA HA LÅNGT!

2007-11-24 @ 20:20:41
Postat av: tusse

aldrig funderat på brunt? :)

2007-11-25 @ 00:11:47
Postat av: maria

har lagt märke till att ditt hår verkar växa väldigt fort, gör du nåt spec. och i så fall har du något tips om hur man ska göra för att få håret att växa fortare?

2007-11-26 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0