Godmorgon.

Godmorgon mina änglar,

jag har blivit sjuk, nu har det slagit ut och jag har blivit sån där sjuk som man inte vill bli. Det finns två olika sätt att vara sjuk på, den ena där det kan vara lite mysigt att bara få stanna hemma för man mår inte helt piss liksom. Men sen har vi då det andra sättet då det inte ens är mysigt att kunna vara hemma utan man bara ligger och lider och längtar till att få komma tillbaka till skolan ungefär. Idag är jag inte någon av dem tror jag, jag måste nämligen till skolan hur dåligt jag än mår. Skall ha både ett retoriktal, handledarmöte till samhällskunskapsarbete och läxförhör på engelskan. Vi får se om jag orkar åka och rida efter skolan, hoppas hoppas!


Hoppas att ni får en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: K

Krya på dig lillen!

2007-11-21 @ 09:17:01
Postat av: Sandra

Krya på dig & lycka till med dagens äventyr!

2007-11-21 @ 12:34:11
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0