Fredag

Godmorgon,

äntligen fredag! Hoppas att denna dag i skolan bara svischar förbi så att jag kan åka hem, eller ja fika med Patrik och sen åka hem och bara ta det lugnt. Känner mig väldigt sliten i kroppen så en lugn fredag kommer inte skada någonstans, men man vet aldrig, någorlunda öppen för ändring är jag alltid. Pratade lite med Saga igår om att prata igenom allt som hänt så att hon får lite perspektiv på allt igen. Haha, hon vet alla mina problem här i livet, verkligen en flitig lyssnare. Vi pratade i varje fall om att baka lussbullar idag, låter mysigt va? =) Vad ska ni göra?


115055-89

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygga skor!!

2007-11-16 @ 07:47:23
Postat av: Malin

vart är jackan ifrån? du är så brun btw!!!!!

2007-11-16 @ 07:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0