Fika med Carro!

Ciao ragazzi!

Italienskan gick som vanligt fort,
är det något jag är bra på och tycker är roligt så är det just italienska! :) Om en halv timme ska jag möta Caroline på cafe 60. Jag är så hungrig och sugen på en massa sötsaker hela tiden så då jag äntligen får äta blir jag näst intill rörd, haha. Kanske har det att göra med att jag började äta p-piller igen för ett par veckor sedan, så jag tänker på mat hela tiden! Dock ingenting jag stör mig på, snarare tvärtom. Jag älskar mat, och att jag nu är hungrigare och orkar äta ännu mer än förut är bara positivt! Då orkar jag dessutom mer också.

Nu måste jag springa, puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

vad äter du för p-piller?

2007-11-15 @ 15:54:31
Postat av: Anonym

mhm

2007-11-15 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0