Ett inlägg för er hästintresserade..: ponnycupen!

Ridningen gick jättebra idag. Red en liten ponny, Linnea, som jag ridit regelbundet i dressyren varje lördag i ett år. Hon kom till vår ridskola som en olydig liten ponny som inte kunde någonting. Nu såhär ett år senare har jag hunnit rida ett par program på henne och hon kan allt gå som en liten dressyrstjärna.. om hon bara vill! =)

I varje fall kom jag hem från stallet precis, var där på ett ponnycupsmöte efter ridningen. På söndag är vår första match borta på Gladö och jag blev uttagen att rida så det ska bli riktigt roligt! Programmet vi ska kunna ser rätt roligt ut så det får jag se till att lära mig under helgen. Usch vad mycket jag har att plugga nu, men det här är en rolig sak att lära mig som tur är.

Ikväll ska jag unna mig att slippa pluggandet. Jag ska krypa ner i soffan med en massa filtar, kex och min favoritvitlöksost samt ostbågar, haha inte blanda de dock! Men det ska bli riktigt mysigt att bara få koppla av. Mamsen ska få ligga vid min sida också, älskade mamma. <3

 




Kommentarer
Postat av: kim

fina bilder =)

2007-11-15 @ 15:51:10
Postat av: Anonym

fin pony ochc fin ryttare! (:

2007-11-15 @ 15:51:44
Postat av: Cassie

va fina bilder :)
tävlar du mkt i dressyr?

2007-11-15 @ 17:11:02
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0