En sak som gör mig förbannad..

... är en liten ynka sak men oj vad sur jag blir när det händer. När folk påstår att bilder jag har är redigerade eller retuscherade. Jag vet, det är ingenting att gå och bli förbannad över. Men jag har blivit så emot människor som ska sudda ut varenda liten skavank i ansiktet eller platta ut magen för att få sin ytliga sida att framstå i bättre dager. Just den leverfläcken du suddade ut eller den grövre pannan kanske är precis det som gör dig unik. Jag har som ni vet lagt upp bilder från i somras som är tagna på stranden i Nice. Flertalet påstår att jag retuscherat dessa bilder när det gäller min mörka hudton och så vidare. Vilket är helt fel. För det första vet jag inte hur man retuscherar, jag har inget sånt program och så vidare. Och för det andra, som jag skrev ovan, så föredrar jag äkta bilder där de detaljerna som gör just Dig unik finns med. Så vill ni någon gång få mig irriterad vet ni med andra ord vad ni ska säga. ;)


En oretuscherad bild som är en av mina favoriter. =)


Kommentarer
Postat av: max

Tror att du har missuppfattat grejen med retuschering. Gör det en unik att ha finnar? Nu pratar jag förstås inte om just dig, men du lät sur på returs i allmänhet!

2007-11-20 @ 17:45:51
Postat av: Mandy

Nej Max, jag förstår att du tolkar inlägget på det sätt du gör. Det gör jag själv nu när jag läser det och inte är lika arg som jag var då jag skrev inlägget. Jag syftade på retuschering vad gäller göra huden mörkare, allt jämnare och så vidare.

2007-11-20 @ 18:02:42
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

jag VET att bilderna är äkta! och du är jätte fin! bli fotomodell sen i italien du(; grr.

2007-11-20 @ 21:51:53
Postat av: idaaa

har du string på dig ?

2007-11-21 @ 17:21:56
Postat av: Mandy

Nej, det är en vanlig bikiniunderdel. Bara det att den blir hudfärgad när den blir blöt..

2007-11-21 @ 17:43:39
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: ida

nej nu såG jag ! ;)

2007-11-21 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0