Domani, domani, domani!!

Godmorgon,

vaknade nyss av världens mardröm som fått mig att ligga och vrida och vända hela morgonen. Den var hemsk, och kändes så fruktansvärt sann! Jag drömde att vi skulle åka till Milano och så hände en massa saker hela tiden som gjorde att vi blev senare och senare till flygplatsen. Och alla dessa saker som hände var bara en massa läskiga eller dåliga saker, nej fy! Tur att den inte var sann.

Idag har jag bara en lektion, italienska. Så otroligt skönt. Egentligen har jag två stycken på torsdagar men vi har ingen rättskunskap. Efter skolan har jag lite ärenden att fixa, därefter ska jag åka hem och plugga, och se dagens Beverly hills avsnitt. (: Dans på kvällen och sen ska jag packa! :D

domani finalmente sono in Italia!  (tror att ni förstod det där)


Min Skalman :)


115055-105

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt sköldpadda!

2007-11-29 @ 17:18:14
Postat av: Tim

Så du har en sköldpadda du, det vissrte man inte ;)

2007-11-29 @ 17:18:40
Postat av: Anonym

va e domani?

2007-11-29 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0