Det gäller att hitta sin unika pose, eller vad säger ni? ;)

115055-94 

Jag kan omöjligt få nog av att visa min uppskattning till denna tjej. Hon är utan tvekan den som står mig närmast utanför familjen, eller vänta, hon är ju faktiskt en del av vår familj vid det här laget. Nåja, ikväll ska vi förmodligen gå på bio, som det par vi är. ;) Det är stoooora fester ikväll som lär vara to die for. Men jag har blåskatarr, har svårt att stå rakt - magen är så öm så jag kan knappt röra den, så mina föräldrar kommer inte låta mig gå skulle jag tro. Eller jag räknar med att det är så, så blir jag inte besviken senare ikväll när samtalen om festerna börjar trilla in.

Lite kul då jag satt och tittade igenom en del festbilder eller vad jag ska kalla de för. På 50% av bilderna blundar jag, och det är inte "opps jag råkade blinka när bilden togs" utan jag står där och flitigt gömmer ögonen. Jag vet inte riktigt varför jag blundar egentligen, är det någonting jag verkligen älskar på mig själv så är det just mina ögon. Men en kompis hade förklaringen att då man blundar kan inte bilden bli katastrofal, och det kan faktiskt ligga något i det.. Dessutom syns det så otroligt tydligt på mina ögon då jag druckit. Jag tål mycket alkohol och har lätt för att visa mig rätt nykter om jag måste. Men ögonen är alltid det som sätter dit mig. De blir rödblaskiga och tittar lätt åt olika håll i de värsta fallen. I varje fall kanske det är dags för mig att byta pose, öva in en annan ;). Fast varför ska man bryta ett vinnande koncept;)? Haha, jag var bara tvungen. Ni har fått så mycket bilder på mig den senaste tiden och där kan man se att jag faktiskt kan titta då bilder tas också. =)

Vad ska ni ägna lördagkvällen åt? Kom igen och berätta nu, det är väl inte bara jag som ska stå för innehållet här (;

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tycker att den är rätt söt. Jag ska också gå på bio. Vilken film ska du se?

2007-11-17 @ 17:59:08
Postat av: Anonym

skitroligt att du uppdaterar så mycket! :D

2007-11-17 @ 18:21:06
Postat av: Ebba Guhnby

Om du bara visste hur tacksam jag var för att du kommit in i mitt liv mitt hjärta

2007-11-17 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0