Det bästa jag vet.

Ojoj vad jag älskar att dansa! Lektionerna idag var något utöver det vanliga, jag kan inte sätta fingret på vad det var.. men det var ännu roligare än vanligt! På baletten blev vi som vanligt torterade med ena styrkeövningen efter den andra. Kollektiv bestraffning kallas det, vilket resulterar i att man inte har lite press på sig att inte ge upp. Jag är helt slut och tror att min vighet samt styrka utvecklades maximalt dessa lektioner. Roligast var då vi skulle dansa på diagonalen på jazzlektionen och vi skulle göra en hoppkombination som de gått igenom förra veckan, då jag var sjuk. I alla fall var det ingen grundlig genomgång vi fick på kombinationen utan jag fick improvisera lite och försöka snappa upp från de andra tjejerna. De två första hoppen gick bara bra, så kommer man till tredje hoppet och jag är redan så uppspelt av dansen så jag bara hoppar omkring och kör min lilla egna grej. Min danslärare rullar sig av skratt samtidigt som hon säger att det var bland det sötaste hon sett. Och vet ni vad, med den sötheten menar hon att jag dessutom kommer långt, den ni! Jaaaag älskar att daaaaaansa! :D

Så kommer man hem så har världens underbaraste mamma nybakade lussebullar färdiga. Om ni inte redan vet det så anser jag att det är bland det godaste som finns! Så nu sitter jag här inne på min sjätte lussebulle, jag kan lova er att det kommer att bli många fler... ;)



påväg till mitt andra hem, danssalen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du lägga upp bilderna på dina presenter? :)

2007-11-28 @ 15:06:50
Postat av: Sofia:)

Jag tycker också att ditt tredje hopp var d sötaste jag sett;) puss

2007-11-28 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0