Daniel är kung, Andreas är en jäkla bonde! Säger inte det allt?

K.a.t.a.s.t.r.o.f. Jag vet, det är bara ett tv-program. Men vad i helvete tänker svenska folket med? Jag satt och röstade som en idiot på Daniel, kanske är det för att jag är sjuk och försöker glömma mina vänners festande genom att skänka mina tankar åt denna stora artist. Men den gången Daniel sjöng för första gången, på audition, så kan jag ärligt säga att det är bland det finaste jag hört. För det andra, är det någon som alltid ger allt och gör så jävla bra ifrån sig så var det han! Nu är det ett jävla fetto kvar och en bonde som får sympatiröster. Amanda är kvar, vilket gör att programmet fortfarande är någorlunda sevärt. Men att Andreas fick flest eller näst flest röster? Jag finner inga ord. Okej, Marie är riktigt duktig, och hon var grym idag. Men sätt henne bredvid Amanda och Daniel som för mig var klara finalister så är hon ingenting. Nu ska jag avreagera mig. Det är inte kul att bli förbannad då man varit sjuk i en vecka, det krävs inte så mycket för att sätta igång min frustration - den finns liksom så nära hela tiden. Men när det gäller det här hoppas jag verkligen att jag har folk som håller med mig!?

<3  <3

http://www.youtube.com/watch?v=Sx2SiDEKrNw   Finner inga ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DANIEL VAR BÄST!

2007-11-23 @ 22:51:50
Postat av: Kimberly

Daniel och Amanda skulle varit i finalen!

2007-11-23 @ 22:52:15
Postat av: Maria

Fan håller med!! Du kan ju läsa mitt inlägg hur sur jag är...andreas skulle åkt för länge sen..daniel, marie och amanda skulle va topp3..

2007-11-23 @ 23:49:34
URL: http://mmaarriiaa.blogg.se
Postat av: Mandy

Jag är helt chockad. :'(

2007-11-23 @ 23:53:15
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0