Då jag skulle haft rättskunskap, sitter jag istället här?

Det här var då kul, stressade som bara den för att komma i tid till rättskunskapen idag. Jag kommer nämligen alltid precis på pricken halv eller fem-tio minuter för sent. Idag var jag i tid, med fem minuters marginal till och med. Men vår lärare Johan har fortfarande inte synts till. Vad hände med de charmiga VRGsmsen som kom så trevligt kvällen innan och berättade att vi hade sovmorgon?

Tanken på att jag hade kunnat ligga i min varma säng nu, är inte allt för smickrande. Men tanken på att jag slutar efter nästa lektion är bra mycket trevligare. Att den inte börjar förrän om en timme väljer jag att inte fokusera på nu. Nu gäller det bara att hitta någon att leka med, i en skola som inte är den jag tillhör..i en skola där alla har lektion.. lycka till ;) Förhoppningsvis lyckas jag hitta Max här någonstans i "vimlet". Haha, vad jag tycker det är roligt att vara ironisk.

Att jag dessutom glömde mina nycklar hem då jag stressade imorse suger också. Ingen kommer komma hem förrän tidigast fyra. Hur vi löser det lilla problemet återstår att se. Ett som är säkert är att jag ska dränka mina sorger med en massa godsaker med Carro sen. Baka lussebullar ska jag också. Jag kommer ihåg förra året då jag bokstavligt talat levde på lussbullar. I två månader åt jag det till frukost, mellanmål och nattmål/kvällsmål. Kan sätta en slant på att det blir detsamma det här året.

Nu ska jag leka lite på facebook, sen kan jag ju faktiskt passa på att göra italienskaläxan också.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gotttt :D

2007-11-15 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0