Brother oh brother!

Slutade redan för 2 timmar sen. Italienskan avbröts av brandövning vilket resulterade i kaos. Vi Odenplanare har redan haft brandövning så vi kunde gå hem, det var bara tio minuter kvar på lektionen anyway. Jag fick tillbaka mitt italienskaprov i alla fall, hade bara ett par fel så det var trevligt. Italienska är min grej. (: Nu har jag legat i soffan med en massa filtar i en timme ungefär och tittat på Beverly Hills, druckit min favoritmer och ätit dumleklubbor. Snart kommer pappa hem med mat, I'm starving! Därefter är det dags för plugg, sedan dansa då jag äntligen får träffa alla underbaringar i min dansgrupp igen. Nu har jag börjat planera lite inför resan imorgon. Börjat ladda kameran, mobilen och så vidare.

Nu har jag hittat ytterligare en låt som jag försökt få tag i under hela veckan. Jag vet att de flesta är emot Måns, förutom jag och Bella kanske. Att han är min släkting medför väl att jag inte kan tycka illa om honom eller det han gör heller, men jag tycker att han är jätteduktig - och hot! ;) Cara mia har blivit sönderspelad så den klarar jag inte lyssna på längre. Nästa låt att hugga in på är Brother oh brother. Vad som måste tilläggas är att det behövs flera gångers lyssnande för att börja tycka om den, det gjorde det i alla fall för min del. I varje fall tycker jag att den är så himla bra och blir taggad till en massa saker när jag hör den. Sen tycker jag på något sätt att låten är otroligt porrig och utstrålar sex appeal så... som sagt, man blir taggad till en massa saker. Ouch.. naughty naughty! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=W8ivMS50auM

Nu ska jag gå och fixa manikyr, ciao!



old pic.



Fotograf: Ebba ;)



där sitter jag imorgon igen =) här var det till Italien med
världens bästa Ebba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är grym!!!!!

2007-11-29 @ 13:48:02
Postat av: Linn

Haha sweet bilder =)

2007-11-29 @ 13:48:27
Postat av: Anonym

Men allt är väl din grej?!

2007-11-29 @ 13:48:46
Postat av: petra

hur är du och måns släkt med varandra? :)

2007-11-29 @ 15:05:26
Postat av: MANDY

På långt håll för det första, men sen är även min faster hans gudmor och mina kusiner hans bästa vänner. Så jag har träffat honom vid flertalet tillfällen på student och liknande =)

2007-11-29 @ 15:38:41
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anna

Hej.
Jag är lite nyfiken över hur du står politiskt.
Vilket parti står du för och vad tycker du om t.ex EU?

2007-11-29 @ 16:37:03
Postat av: johanna

hihi lillen då :)

2007-11-29 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0