Bloggmakeover!!!

Om en timme ska jag rida, det gick riktigt bra i lördags så förhoppningsvis går det bra även idag. Dock är det ingen höjdare att vistas i ett kallt stall då det är så kyligt ute. Men man blir varm när man rider! =)

Fick nyss ett sms av min Hanna som ska ha 18årsfest den 14e december, ska bli grymt kul! Av henne fick jag världens sötaste pilgrimörhängen då jag fyllde år för övrigt. Jag hörde nyss att för att vara en duktig bloggare ska man blogga åtminstone 5 inlägg per dag, då har jag med andra ord aldrig varit en bra bloggare. Men nu har ni läsare stigit markant igen så kanske dags för mig att göra ett nytt försök med fler inlägg?

Meen, jag måste veta vad ni vill läsa om! Som ni vet tänker jag inte bli någon wannabe till andra modebloggare, så mycket intresserar faktiskt inte mode mig heller. Sen vet jag att ni vill ha dagens outfit, men det är inte heller något jag kommer att börja med. Dock älskar jag, liksom er, att lägga upp en massa bilder - och där ser ni ju faktiskt vad jag har på mig! Så att försöka ha med minst en bild i varje inlägg ska jag fortsätta ha. Men vad vill ni mer läsa om? Träning vet jag att fler av er ville förut, är det fortfarande intressant läsning tycker ni? Mer av mina innersta tankar och funderingar eller mer ytliga saker? Frågestunder? Nu har ni chansen att göra en helomvandling, så ta chansen! =)


bror och syster

Ja, visst ser man en likhet? Inte den mest smickrande bilden på oss. Men visst är den lite charmig ändå? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder =)

2007-11-14 @ 16:23:53
Postat av: lisa

mer bilder å dagens träning!

2007-11-14 @ 18:31:43
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND!

2007-11-14 @ 18:32:09
Postat av: Anonym

jag vill höra om dina innersta tankar, sen skulle du jätte gärna få skriva om studieteknik och tips innom skolan hur man når högre betyg,får motivation osv!sen,mer bilder och snälla snääällla svara på denhär frågan: hur gick det för dig på senaste dressyr tävlingen? snääla svara på den fråga jag är såå nyfiken då jag själv har egen häst och är riktigt aktiv innom ridningen! kraaam/ en trogen läsare.

2007-11-14 @ 21:15:49
Postat av: Amanda Bergman

Tack för din kommentar, självklart kan jag skriva om det! DEt känns så svårt bara att skriva genrellt om studieteknik, skriv en lista på frågor som rör ämnet så tar jag ett inlägg och svarar på alla! :)

Dressyrtävlingen gick jättebra, jag är nöjd till och med. :) Kanske kan jag skriva ner den slutgiltiga kommentaren jag fick av domaren så får du se, kommer dessvärre inte ihåg exakt vad hon skrev. Forsätt läs och kom med tips om vad du vill läsa om! =)

2007-11-14 @ 21:56:23
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: yeha

jag vill veta din syn på stora viktiga ämnen som rör en varje dag, t ex: kärlek, alkohol, familjeförhållanden, vänner, framtiden, döden.

2007-11-15 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0