Bloggdesignen - inte klar!

Bloggdesignen är inte klar än fick jag nyss höra av Janne. Jag kan själv inte bestämma vad jag ska ha för "grunddesign". Ni som bloggar förstår vad jag menar. Om det ska vara rosa, shoppingtema eller vad det ska vara.. men jag låter det vara nu så ändrar jag det sen när Janne ändrat allt klart. Har ni några tips på hur ni tycker att bloggen ska se ut? Kom igen nu och ge mig tips och förslag. Kommentera anonymt om ni vill det, men det är för er jag bloggar och då ser jag ytterst gärna att ni också säger till hur ni vill att den ska se ut!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jennifer

tycker det är snyggt nu när det är vit bakgrund och så det där turkosa vattnet i headern. :)

2007-11-16 @ 13:03:14
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se
Postat av: m

nej för fan. kör en stilren svartvit med något snyggt typsnitt (inte något från word!)

2007-11-16 @ 16:12:05
Postat av: läsare

designen är fin som den e tycker jag! dock skulle jag köra en svart "ram" runt hela. Tror att det kunde bli skitsnyggt.

2007-11-16 @ 23:20:55
Postat av: Anonym

Bilder på dig! de är så otroligt fina.. inte några skrikigt rosa färger..

2007-11-17 @ 11:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0