17 IDAG SUCKEEEERS!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ 17-ÅRS DAGEN! ÅH ATT MAN INTE FYLLER ÅR OFTARE. Från 00.00.01 igår började alla underbara vänner smsbomba mig med grattissms. Känns nästan som att de hade någon form av uppgjord tävling om vem som grattade mig först. Johanna vann i varje fall, Gratulerar! ;) Bland det roligaste då man fyller år är att alla människor man kännt genom livet och många som man inte hört av på flera år hör av sig. Så himla roligt! Annars har jag hittills fått så många sms, telefonsamtal och andra former av gratulationer att jag inte vet var detta ska sluta! Presenterna avlöser varandra och jag ska ta ett inlägg där ni får se en bild på alla fina presenter! Har inte fått ens en tredjedel av dem än dock ville mamma pointera. Apropå mina föräldrar så behandlar de mig verkligen som en liten prinsessa idag, känns som att jag får precis allt jag ber om! :D

Så vad händer idag? Klockan elva hämtade pappa upp mig så åkte vi och lunchade. Därefter gjorde vi lite far - och dotter utflykter. Ikväll ska jag ut och äta med mina bröder och lite vänner. Till helgen ska det partas mer än någonsin! Kommer mer info om det inom kort :) JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR! :D

 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis Amanda! hoppas du får en bra dag!

2007-11-08 @ 17:43:04
URL: http://susannabenckert.blogg.se
Postat av: Ebba

Hahah din lyckliga lilla skit :D Grattis återigen mitt hjärtegull (;

2007-11-08 @ 19:27:00
Postat av: Anna

Amanda snälla svara nu. vad är det du använder på läpparna på de där bilderna? hur snyggt som hellst!

2007-11-11 @ 22:01:02
Postat av: Mandy

Där använder jag mitt rosa diorläppstift med ett ljusrosa läppglans över.

2007-11-12 @ 08:04:26
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0