Muffin med mjukglass

Hej!

Idag har det varit en rolig
dag! Under lunchen traffade jag min Bella och vi gick till Vasaparken och at lunch i solskenet, jattemysigt! Efter skolan satt Anna utanfor och vantade pa mig, da akte vi till Stureplan och tog en runda dar for att sedan ta en promenad upp mot Gallerian. Pa vagen motte vi LP Pojkarna Fredrik och Piotr, det var lange sen! Ater igen fick jag hora hur liten jag ar, tydligen for liten for att kopa underklader enligt Fredrik, hmm ;P

Darefter kopte vi stora chokladmuffins med mjukglass pa och  sa gick vi och satte oss i solen, dar vi pratade om allt mellan himmel och jord <3 Efter lite besok i underkladesaffarer och andra affarer kom Linus och Patrik och motte oss. Da vi var inne i en affar i Sturegallerian sa fick jag hora av BigBrother Anton att jag hade jattesnygga jeans, riktigt coolt, haha! Or not... ;) Sedan gick vi till Zansibar och fikade. Dar filmade de en film pa mig som de hotade med ska upp pa Youtube, det hoppas jag verkligen inte att den ska... Jag och Anna kan i alla fall vara grejer nar det galler att porra sig med tva flator i haret, haha! Sedan skulle Anna till CJ och Patrik och Linus foljde mig en bit. Pa vagen hem ringde Olof - imorgon blir det fest fest fest!

Skriver mer imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0