Allsång på Skansen

Godmorgon, eller vad man ska säga..

Vaknade för inte så länge sedan,
ögonblicket då jag såg att klockan bara var halv elva var en sådan lättnad. Sedan då jag kom på att klockan går två timmar för sakta var det inte lika roligt längre..

Pratade precis med Bella i telefon, vi hade tänkt ses och ta en lång kvällsfika senare men då kom jag på att jag ska på Allsång på Skansen med min ena storebror. Det är ju tre favoriter som är där: Per Gessle, Måns Zelmerlöv samt Patrik Isaksson. Dessutom är det fint väder, förhoppningsvis håller det i sig till kvällen. Nu ska Bella följa med oss också så det blir kul. Vi har ju varit på Skansen ett par gånger nu.. ;)

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och titta på den roliga serien, som jag följde regelbundet då den gick, Babes i bushen. Riktigt underhållande serie faktiskt. Får se om jag hinner åka in till stan innan Skansen och möta lite folk.



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Q

när åkte ni till skansen igentlien ? Folk stod i kö för att få bra platser..

2007-07-05 @ 01:37:20
Postat av: Mandy

Vi var där vid sex-tiden, men i och med att de flesta sitter ner på filtar då på "ståplatserna" så kunde vi hyffsat lätt tränga oss förbi ;)

2007-07-05 @ 19:49:37
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

haha .. smart ;D

2007-07-07 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0