20-års fest!

Godkväll babies,

Tog en tur med Bells på stan idag. Hon köpte present till sin lillebror som fyller år idag, och jag letade mig galen efter en enkel vit bikini. Men, helt förgäves. Jag är medveten om att jag är ute i sista sekund, men en vit bikini borde väl inte vara så svårt att få tag på, eller? Jag har visserligen fem andra bikinis som jag älskar, men jag vill verkligen ha en vit.

Ikväll åker vi till Danderyd där det vankas 20-års fest och massor med folk. Jag är hur taggad som helst, tror att det blir grymt!! Frågan är bara vad jag ska ha på mig?! Mina finaste kläder är ju nerpackade dessutom, nåja jag lyckas nog slita upp någon liten klänning.

Nu ska jag hoppa in i duschen, bilder kommer upp imorgon! (oj, det där lät ju inte alls bra. Bilder från festen, givetvis, kommer upp imorgon! ;)

Ciao,


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev glad ett tag, men sen gjorde du mig besviken.
du gör mig besviken, amanda! upp med de rätta bilderna nu! :)

2007-07-07 @ 02:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0