Dålig uppdatering, men jag har mina skäl..

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. Jag sitter fortfarande i skolan med plugg upp till öronen. Närmare bestämt är det vårt projekt om sustainable development som skall vara klart, utan några som helst undantag, 23:59 ikväll. Jag har suttit här sen halv nio imorse, och satan vad det märks att vi är en man kort. Vi som redan var en man kort innan projektet startade. Nu ska jag åka hem, skolan stänger, och jag blir utkastad tillsammans med alla andra suckers som sitter kvar här omkring mig. Arbetandet fortsätter hemma och det här lovet kan inte komma mer lämpligt. Alla former av sympati är välkomna.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till! Kör hårt, lovet väntar runt hörnet - och betygen gör slitet väl värt ;)

2007-12-17 @ 18:58:19
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Anonym

Du är fruktansvärt duktig! Se till att njuta fullt ut under lovet med så lite plugg som möjligt. För det är du veerkligen värd!

2007-12-17 @ 23:24:23
Postat av: Sanna

Du är så hiiiimla duktig. Stolt över dig hjärtat! Pusspuss /Världens bästa Kusin;)

2007-12-18 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0