Some questions ;)

Favoritcafé: Oh god, byter hela tiden!
Favorittidning: Elle, Cosmo
Bästa saken som hände i sommar:  Var med min älskling i Italien
Favoritplagg i garderoben just nu: Kan verkligen inte välja av allt ;)
Längd: 169 cm.
Byter gärna garderob med: Victoria Beckham, sometimes Paris Hilton & Kate Moss
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa och basfärgerna!
I höst kommer jag att gå klädd i: Koftor!!
Men absolut inte i: tant shorts, uääh!
Byxa eller kjol: Kjol - sommar,vår | Byxa - höst,vinter
Sminktips till allmänheten: Jag föredrar osminkat!
Senast utlästa bok: Carolina Gynning (Jag skäms!)
Mitt rum kan beskrivas som: Rosa - feminimt!!
Mig själv med tre ord: Social omtänksam och söööt ;D
Jag tränar: Dansar 3 ggr i veckan och rider två ggr i veckan! Ohyes:D
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite av varje..:P
Är det nåt du absolut inte äter: Ganska mycket, är kräsen!
Kläder just nu: Rosa myskläder, är sjuk :(
Vad sa du senast: Jag älskar dig (pratade med min pojkvän)
Fisk eller badkruka: Fisk ! !
Hur många kuddar sover du med: Massooor av rosa myskuddar :D
Morgon- eller nattmänniska: Natt, of course ;)
Sparare eller slösare: Slösare, vad annars?
Bästa film: Legally blonde (what else;P) och titanic med älskling!
Har du några homosexuella vänner: Hmm..inte vad jag vet..
Tror du på mirakel: Ibland!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3, eller vad säger du älskling?:)
Bio eller promenad: Bio, mys!
Är du kittlig: Det vet alla som känner mig - OHYES!
Snarkar du? Neeej!
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Jaaa, alla!
Äckligaste insekten: Omöjligt att välja
Största svaghet: Alldeles för utseendefixerad!
Det här är jag bra på: Det jag ägnar min tid åt faktiskt :)
Bästa bok? Confessions of an heiress, I taket lyser stjärnorna
Vad vill du jobba som? Inte klart än, pappa vill läkare!
Chips, morötter eller godis? Allt allt allt! Love it!
Pizza eller hamburgare? Pizzan i Italien!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Piercad i naveln nu, mer blir det inte!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat!
Gungar du på stolen? Nej, aldrig.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Kan hålla i båda?!
Gillar du att sjunga? Haha ja, men de som lyssnar uppskattar det inte alltid ;)
Anser du att du är stark? Neej inte alls faktiskt:P
Använder du knark? Ehm, vilken fråga - Nej!
Kaffe, te eller inget? Tycker om båda! :)
Har du en besatthet? Kläder, skor, väskor och framför allt min pojkvän!


Kommentarer
Postat av: thowe

kul att du trivs så bra med jonathan =)

2006-10-01 @ 16:26:42
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Anna

vad kul med en ny blogg :D

2006-10-01 @ 21:55:07
Postat av: Maandyy

jaa :)

2006-10-02 @ 07:25:48
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0