Min underbara helg med mitt allt<3

Hejsan!

Nu ska jag alltså börja blogga här i stället, här kommer lite om min underbara helg :)


Då var helgen över och vi har en ny skolvecka framför oss, mm nice ;D (Har lärt mig att positivt tänkande lönar sig i längden!) Den kommande veckan kommer att bli en aning annorlunda än vad den brukar vara. Måndag och tisdag kommer att se ungefär likadana ut som de brukar göra, onsdag så har vi resursdag i skolan, vet inte riktigt vad det innebär men inga lektioner i alla fall! :D Sen kommer det nog bli så att jag bara går i skolan på torsdag och så åker jag till Köpenhamn till min älskling på Fredag, mys ska det bli :D Vet inte än hur jag ska åka men det står mellan buss och flyg, blir kanske flyg dit och buss hem. Jag har nämligen matteprov på tisdagen efter helgen och då är det bra om jag åker buss en av resorna för då kommer jag förhoppningsvis få mycket plugg gjort! :)

Nu lite om helgen, Fredagen bestod alltså först av mycket vila, när jag kom hem från skolan så somnade jag nästan på en gång och sov i två timmar, åh myyys :) Sen ägnade jag mig bara åt mig själv, läste en hel del modemagasin och på kvällen hade jag jättemysigt med min familj, vi åt en massa godis och tittade på Idol :D Sedan var det dags för mig att göra mig i ordning och åka till min underbara pojkvän som hade kommit hem precis :)
Han var inte hemma förrän vid tio så jag var där vid halv elva och den kvällen myste vi till 100 % hela tiden, finns inget bättre! Vi tittade på hela veckans idolavsnitt som jag spelat in åt oss och sedan somnade vi som världens lyckligaste, jag i hans trygga famn. Vi vaknade jättetidigt på lördags morgonen, men vi låg kvar i sängen och bara myste! :) Sedan åt vi underbar frukost på sängen, myste ytterligare och gjorde oss i ordning för en mysig dag i stan:D
Vi tittade runt lite i affärer, åt lunch och fikade, finns verkligen inget bättre än att umgås med min älskade prins, han behandlar mig alltid som sin lilla prinsessa:$
Sedan var det dags för min dans, återigen fick jag höra underbara ord från min älskling innan som fick mig att prestera bättre än någonsin :)
Efter min dans hämtade jag och min pappa upp Jonathan som under tiden varit och fikat med en kompis och vi började planera helgen. Vi båda var lite sugna på att festa så Jonathan kollade upp om det fanns någon fest i Djursholm så vi kunde gå dit och komma hem sen snabbt igen.
Väl hemma hos honom åt vi en jättemysig middag med hans trevliga pappa (åh vad gott det var:D) sen gick vi till Jonathans rum och där fanns massor av tända ljus. Åh jag har verkligen världens bästa bästa bästa pojkvän!! Tända ljus kan man aaaldrig tröttna på, ser fram emot en mysig höst och vinter full av tända ljus överallt! :) Den mysiga stämningen fick oss att stänga av våra mobiler, strunta i festerna och bara ägna oss åt varandra. Det gjorde vi verkligen, vi spenderade en helt underbar kväll och natt tillsammans. Jonathan gav mig allt jag ville ha vilket resulterade i bl.a. mycket godis :):)

Imorse, söndags, vaknade vi vid två tiden :O Gud vad konstigt vi sov på morgonen, jag vaknade av att jag låg tvärs över sängen på Jonathans huvud bland annat, haha vi brukar faktiskt i vanliga fall sova väldigt romantiskt, men det här var ju sött på sitt sätt måste jag säga ;)
Man märkte snabbt att vi båda var jättetrötta när jag skulle hålla i vattenglaset när Jonathan skulle dricka samtidigt som han låg ner då jag taskigt nog (dumma mig:( ) hällde allt vatten över hela honom och sängen. Men kul var det verkligen, det resulterade i ett supergulligt vattenkrig vilket vi dock fick ångra när vi sen fick ligga i en blöt säng och titta på film. Men det var underbart som vanligt i alla fall! :) Vi låg hela dagen och bara myste och Jonathan lagade jättegod lunch till mig som vi åt i sängen :) Därefter tog vi en lång varm dusch (omg mysigare saker finns inte!!) och sen var det dags för min älskling att åka till Köpenhamn, var jobbigt att skiljas men inte så farligt alls ändå, vi ses om 4 dagar då jag kommer till honom, sen om bara två-tre veckor kommer vi att ha tre veckor då vi ses varje dag, åh läängtar! :)

Jag är så otroligt lycklig i mitt förhållande, vi har aldrig uppsakattat tiden vi är med varandra så mycket som vi gör nu och jag tror att vi aldrig har varit kärare i varandra än vad vi är nu, helt underbart! Kärlek är det absolut viktigaste i mitt liv just nu!

Jonathan är verkligen det bästa som någonsin hänt mig. Den 6 januari 2006 är den bästa dagen i mitt liv!


So long /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0